RIDE LTF/EN-B – tandem

 

Aby uzyskać informacje o cenie, skontaktuj się z nami.

ride4

 

Nowy tandem AIRDESIGN w klasie LTF/EN-B zaprojektowany z myślą   o profesjonalnych, a także rekreacyjnych pilotach tandemów, ceniących sobie doskonałe osiągi, duże bezpieczeństwo oraz  komfort w locie.

  • RIDE jest odpowiednikiem górnych solowych skrzydeł klasy LTF/EN B,
  • poliamidowe pręty usztywniające krawędź natarcia pozwalają zachować idealny profil skrzydła, co za tym idzie wpływają na stabilność w locie i ułatwiają start,
  • trymery dzięki, którym możemy zwiększyć prędkość skrzydła w zależności od masy pasażera np. dla lekkiego bardziej odpuszczony trymer, natomiast cięższego zaciągnięty,
  • skrzydło zostało wyposażone w regulowane sterówki zakończone krętlikiem. Dodatkowo nad sterówką znajdują się dodatkowe plastikowe uchwyty do sterowania przydatne m. in. przy akrobacji,
  • linki wykonane z Dyneema oraz Aramid w oplocie co wzmacnia ich wytrzymałość przez cały okres użytkowania,
  • rozpórki z podwójnymi punktami mocowania podwieszenia pasażera,
  • podzielone taśmy A dla łatwiejszego zakładania uszu,
Size  41
AREA FLAT (m²) 41.55
AREA PROJECTED (m²) 35.19
SPAN FLAT (m) 14.7
SPAN PROJECTED (m) 11.55
ASPECT RATIO FLAT 5.21
ASPECT RATIO PROJ. 3.79
CELLS 48
TOTAL LINE LENGTH 437
TOTAL LINES 262
LINE DIAMETERS 0.95/1.4/1.8/2.4
WEIGHT (kg) 8.6
V-TRIM/V-MAX (km/h) with 180kg 39/45
LTF/EN CATEGORY LFT/EN B
TAKE OFF WEIGHT (kg) 130-220

Profil pilota

Profesjonalne skrzydło dla pilotów tandemowych musi spełniać proste kryteria: łatwo wchodzić nad głowę podczas startu bez tendencji do wyprzedzania, a także zostawania z tyłu, posiadać spokojny handling oraz musi być łatwe i przewidywalne w trakcie lotu, aż do momentu lądowania. Podczas rekreacyjnego latania w tandemie pełna kontrola nad skrzydłem, stabilność i komfort lotu są bardzo ważne zarówno dla pilota jak i pasażera. Nowy tandem Airdesign RIDE zaprojektowany został dla profesjonalnych i rekreacyjnych pilotów tandemów, tak aby spełnić te kryteria i dodatkowo dostarczać niesamowitych wrażeń oraz satysfakcji.

Informacje o skrzydle

RIDE podczas startu napełnia się równomiernie z dużą stabilnością i wręcz wyrywa się do lotu. Skrzydło po wejściu nad głowę daje pilotowi dużo czasu na zajęcie się pasażerem.

Nawet w trudnych warunkach na starcie RIDE napełnia się i wznosi z dużą łatwością w bardzo dobrym stylu. Nie potrzebuje dużej prędkości żeby oderwać się od ziemi, pozwoli spokojnie wzbić się w powietrze nawet z najbardziej pasywnym pasażerem.

W trakcie lotu skrzydło RIDE pewnie utrzymuje się w powietrzu niezależnie od siły wiatru.
Znakiem firmowym paralotni AirDesign jest w opinii pilotów natychmiastowe „zespolenie się” ze skrzydłem, które od samego początku daje niesamowite poczucie stabilności i komfortu. W RIDE szybko i precyzyjnie działają sterówki, a skrzydło jest bardzo zwrotne w zakrętach.
Wygodny handling daje pilotowi poczucie komfortu, podczas gdy pasażer doceni spokój w locie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
Przy komercyjnym lataniu w tandemie, ważne jest również aby skrzydło było stabilne podczas lotu bez użycia sterówek, gdy pilot zajmuje się filmowaniem lub obsługą pasażera i w RIDE jest to możliwe.
Lądowanie jest wyjątkowo proste i bezstresowe, ponieważ w RIDE precyzyjnie i płynnie można wyhamować skrzydło sterówkami bez niebezpieczeństwa przeciągnięcia.

Opinie pilotów

  • „ Jestem pod wielkim wrażeniem charakterystyki lotu w całym zakresie wagowym, w RIDE handling jest zawsze taki sam niezależnie od masy pasażera z którym lecę”,
  • „ Niektóre skrzydła tandemowe na których latałem wcześniej były naprawdę powolne z małym obciążeniem. Latając na RIDE odnoszę wrażenie, że latam, a nie unoszę się w powietrzu nawet z najlżejszym pasażerem”.

 

 

W komplecie ze skrzydłem: plecak 160 l, worek na skrzydło, worek na taśmy, pendrive z instrukcją, zestaw łatek, mały rękaw.

 box_AD_comp

Standardowe kolory AIRDESIGN RIDE

ride_standard_colour

 

 

Zdjęcia skrzydła AIRDESIGN Ride