RIDE3 LTF/EN-B Tandem

Aby uzyskać informacje o cenie, skontaktuj się z nami.

 

Ride The Sky!

Prawdziwym wyzwaniem jest poprawić coś w doskonałym tandemie. Znaleźliśmy na to czas, aby zebrać opinie i uwagi wielu pilotów z całego
świata, wyciągnąć z nich wnioski aby zastosować
je w nowej konstrukcji` skrzydła.

Wynikiem tych działań jest nowy RIDE2. Lepsze zachowanie podczas startu, zwiększona doskonałość, większa stabilność podczas lotu. Większy zakres trymowania prędkość użytkowej, jak również bardziej zwiększona ogólna wydajność skrzydła oraz lepsze właściwości wznoszenia w termice.

Start

RIDE1 był dobrze znany z łatwej charakterystyki startu. Czasza nowego RIDE2 wchodzi nad głowę jeszcze łatwiej, przy wykorzystaniu mniejszej ilości energii jest to szczególnie ważne przy trudnych warunkach.

Stabilność w locie

RIDE2 wykazuje jeszcze większą stabilność niż jego poprzednik. Zakres prędkości przy użyciu trymerów jest bardziej użyteczny, także w wymagających warunkach. Nawet przy całkowicie odpuszczonych trymerach skrzydło jest bardzo stabilne, nie ma tendencji do zwiększania opadania, a także nie pogarsza swojej doskonałości.

RIDE2 posiada również typowy dla naszych skrzydeł „AirDesign Comfort in Flight”. Oznacza to bezstresowe latanie nawet w trudnych warunkach. Skrzydło nadzwyczaj dobrze zachowuje się w turbulentnym powietrzu co daje poczucie dużego komfortu.

Handling

Podczas pierwszych lotów w termice od razu widać, że skrzydło jest bardziej zwinne. RIDE2 jest bardziej czuły na sterówkach, a handling bardzo wyważony. Wprowadzając skrzydło w zakręt siły na sterówkach są porównywalne ze skrzydłami do latania solo. Skrzydło można płynnie wyhamować sterówkami do lądowania bez ryzyka przeciągnięcia.

RIDE2.565Osiągi

Dzięki wdrożeniu technologii RazorEdge możliwe było zwiększenie wydajności i osiągów RIDE2. Precyzyjne cięcie krawędzi spływu skrzydła zapewnia gładką jego powierzchnie, a zarazem ułatwia przepływ powietrza po powierzchni czaszy. RIDE2 jest również wyposażony w technologię 3D-Cut co dodatkowo zwiększa osiągi, bezpieczeństwo i ogólną charakterystykę skrzydła.

Czas eksploatacji

Przeprowadziliśmy długoterminowe testy z RIDE. Nawet po wykonaniu 600 lotów, zachowanie skrzydła podczas startu pozostało bez zmian. W RIDE2, obszary wrażliwe takie jak krawędź natarcia, zostały ulepszone, aby zachowanie skrzydła w trakcie startu i charakterystyka podczas lotu została zachowała jak najdłużej nawet przy długotrwałej eksploatacji.

 

Nylonowe pręty na krawędzi natarcia
poliamidowe pręty usztywniające krawędź natarcia pozwalają zachować idealny profil skrzydła, co za tym idzie wpływają na stabilność w locie i ułatwiają start.

3D-Cut
Zaczerpnięta z żeglarstwa metoda cięcia 3D wszystkich paneli wchodzących w budowę krawędzi natarcia, aby zwiększyć przepływ powietrza oraz poprawić doskonałość skrzydła i osiągi.

Razor Edge
Precyzyjne cięcie krawędzi spływu skrzydła zapewnia gładką jego powierzchnie, a zarazem ułatwia przepływ powietrza po powierzchni czaszy.

Brake Shifting
Sterówki są tak zaprojektowane, by dać pilotowi możliwość różnicowania zakrętów (pochylenia skrzydła) w zależności od warunków. Polega to na zaciąganiu sterówki do wewnątrz (ostre krążenie) lub na zewnątrz (płaskie krążenie).

System trymerów w RIDE2 pozwala na dodatkową regulację kąta natarcia skrzydła co za tym idzie zmiany prędkości skrzydła. Dzięki nim możemy zwiększyć prędkość skrzydła w zależności od masy pasażera np. dla lekkiego bardziej odpuszczony trymer, natomiast cięższego zaciągnięty.

Optycznie krawędź natarcia jest wygładzona aerodynamicznie co ma bardzo duży wpływ na osiągi skrzydła w locie. W RIDE2 wygląd krawędzi natarcia jest porównywalny do wysokiej klasy skrzydeł kategorii LTF/EN-B.

Dodatkowe szczegóły:

  • skrzydło zostało wyposażone w regulowane sterówki zakończone krętlikiem. Dodatkowo nad sterówką znajdują się dodatkowe plastikowe uchwyty do sterowania, przydatne m. in. przy akrobacji,
  • liny wykonane z Dyneema oraz Aramid w oplocie wzmacniają ich wytrzymałość przez cały okres użytkowania,
  • rozpórki tandemowe z podwójnymi punktami mocowania podwieszenia pasażera,
  • podzielone taśmy A, dla łatwiejszego zakładania uszu,

 

 

Dane techniczne i kolory:

Materiały:

Czasza:

Górne pokrycie: Dominico 30D

Dolne pokrycie: Dominico N20

Usztywnienia: Porcher 9017 E27 / 70032 1580 E4D

Liny:

Linki górne: LIROS DSL70/120

Linki centralne: LIROS PPSL200/275

Linki główne: EDELRID 7343-420, 7343-280

Taśmy nośne:

SEO KWANG, Korea – 1″ Nylon
LIROS, Germany – 00185-1300

Deltki: 4,3mm JOO-TECH/Korea

EN Test Raport skrzydła RIDE 3
Instrukcja w języku Niemieckim i Angielskim
Plan olinowania, Długości lin
Wytyczne do przeglądów

 

W komplecie ze skrzydłem: worek na skrzydło, worek na taśmy, rozpórki tandemowe, pendrive z instrukcją, zestaw łatek, mały rękaw lub bandana.

 

 

Zdjęcia skrzydła AIRDESIGN Ride 3